Breaking

Responsive Advertisement
 
Natural Link Kia Hai


Natural Link Kia Hai ( Aik Acha Link ) 

  • Types of Links
  • What Are Quality Links?
  • What Makes a Good Link?
  • How Can You Build Quality Links?
  • میں نے کس کو بااختیار بنایا یا اہم محسوس کیا ہے یا جذباتی رد عمل کیا ہے؟
  • کیوں وہ شخص میرے دوست کو ٹیگ کرکے میرے مواد کو شیئر کرنا ، لنک کرنا یا کال کرنا چاہتا ہے؟
  • کیا میں نے کسی عام یا انوکھے مسئلے کا حل فراہم کیا؟
  • میں اس مواد کو کس طرح پیش کر رہا ہوں اس کے بارے میں انوکھا ، خاص یا مختلف کیا ہے؟
  • میں نے کن پیچیدہ ، مضحکہ خیز ، یا مفید چیزوں کی مثالوں کو بہتر طریقے سے بیان ، تفصیل سے ، یا دیئے ہیں؟
  • میں نے لوگوں کو آسانی سے اس مواد کو اشتراک کرنے اور اس سے لنک کرنے کے قابل بنایا ہے؟

What Is a Natural Link? (A Good Link)

قدرتی لنک کیا ہے؟ (ایک اچھا لنک)


قدرتی ، معیار ، اچھے اور برے روابط میں کیا فرق ہے؟ یہ پوسٹ آپ کو جاننے کے لئے درکار ہر چیز پر چلتی ہے۔

SEO کی دنیا میں ، قدرتی لنکس ، کوالٹی لنکس ، اور اچھے لنکس جیسی اصطلاحات پاگلوں کی طرح پھینک دی جاتی ہیں۔

چاہے آپ کسی کلائنٹ کی گود میں جارہے ہو ، سرچ مارکیٹنگ کانفرنس میں شریک ہو ، یا آپ کا باس آپ سے پوچھے کہ آپ کو کوالٹی لنک کیوں نہیں مل رہے ہیں ، یہ جاننا ضروری ہے کہ تمام مختلف قسم کے لنکس کو جاننا (اور سمجھانے کے قابل ہو)۔

یہ باب آپ کی مدد کرے گا:
  • تعریفیں فراہم کرکے ہر قسم کے لنک کو سمجھیں۔
  • اس بات کا تعین کریں کہ آپ کی درجہ بندی کو بڑھانے میں کس طرح کے روابط مدد کرسکتے ہیں۔
  • اس بات کا پتہ لگائیں کہ آپ کس قسم کے لنک کو نامعلوم شیٹ میں شامل کرنا چاہتے ہیں۔
  • اگرچہ عام طور پر مخصوص قسم کے روابط ( اور متعلقہ ، دستی طور پر اپڈیٹ شدہ ڈائریکٹریز ، جیسے مثال کے طور پر) پر بحث ہوتی ہے ، لیکن آپ کے استعمال کے ل یہ ایک اچھی اساس ہوگی۔

نیچے پڑھنا جاری رکھیں
  • روابط کی اقسام
  • قدرتی لنکس
ایک فطری لنک وہ ہوتا ہے جو جسمانی طور پر ہوتا ہے (آسانی سے آپ کی کمپنی کے ذریعہ نہیں دیکھا جاتا ہے)۔

قدرتی لنکس ایسا نہیں کرتے ہیں:

  • ٹریکنگ پیرامیٹرز ہیں
  • سپانسر شدہ یا معاوضہ مواد کے اندر موجود ہوں۔
  • جاوا اسکرپٹ یا منیٹائزیشن ٹولز کے ذریعے ری ڈائریکٹ کریں۔
  • ایک قدرتی ربط موجود ہے کسی مواد ، ویب سائٹ یا ذرائع کے ٹکڑے کے حوالہ کے طور پر۔

  • غیر فطری روابط
  • غیر فطری رابطے وہ لنک ہیں جن کی ادائیگی کی جاتی ہے۔
اس قسم کے رابطے PR کمپنیوں اور میڈیا خریداروں کے ذریعہ رکھے اور ٹریک کیے جاسکتے ہیں ، یا منسلک پروگراموں ، سی پی سی مہمات ، اثر انداز کرنے والوں یا منیٹائزیشن اسکرپٹس کے ذریعہ منیٹائز کیا جاسکتے ہیں۔

اگر ان لنکس کو باز نہیں رکھا گیا ہے تو ، Google ممکنہ طور پر آپ کی سائٹ پر دستی کارروائی کرسکتا ہے یا آپ کی سائٹ پر الگورتھم (جس کا امکان زیادہ تر پینگوئن کے ذریعہ ہے) پر پڑ سکتا ہے ، کیونکہ وہ کمائی / قدرتی نہیں ہیں۔

غیر فطری رابطے کیا ہیں؟ روابط:

ٹریکنگ پیرامیٹرز کے ساتھ (جیسے ، یو ٹی ایم سورس اور میڈیم)
کسی سائٹ پر سپانسر شدہ مواد کے اندر (کیونکہ سرچ انجن نہیں جانتے ہیں کہ کون سا مواد رکھنے کے لئے ادائیگی کرتا ہے)۔
منیٹائزیشن اسکرپٹس کا استعمال کرنے والی سائٹوں سے کیونکہ اسکرپٹس کا کہنا ہے کہ آپ خوردہ فروشوں سے منسلک کرنے کے لئے ادائیگی کرتے ہیں۔
آپ انہیں سائٹ کے کوڈ ، آؤٹ باؤنڈ ری ڈائریکٹ اور دیگر قابل ترکیب تکنیکوں میں تلاش کرسکتے ہیں۔

نیم قدرتی لنک
اس موقع پر ، آپ کو ایک "مخلوط" لنک ​​پیٹرن دریافت ہوگا۔ مثال کے طور پر ، آپ کو ایک قدرتی لنک مل سکتا ہے جو ٹریکنگ پیرامیٹرز کا استعمال کرتا ہے۔

ہم کہتے ہیں کہ آپ ایک اثر و رسوخ کے ذریعہ کلک کرتے ہیں جس کو لنک کا اشتراک کرنے کے لئے ادائیگی کی گئی ہے۔ وہ لنک لینڈنگ پیج کی طرف لے جائے گا جس میں ٹریکنگ پیرامیٹرز کی جگہ پر ہوسکتی ہے۔

بلاگرز ، جمع کرنے والے اور دوسرے لوگ جو اس لنک کی پیروی کرتے ہیں وہ اسے براہ راست اپنی سائٹ پر کاپی اور چسپاں کر سکتے ہیں اور قدرتی لنکس دیتے ہیں جس میں یہ پیرامیٹرز بھی ہوتے ہیں۔ اس کا نتیجہ غیر فطری لیکن نامیاتی لنک اسکیم بن سکتا ہے۔

اس کو حل کرنے میں مدد کلئ  ، یقینی بنائیں کہ جیسے ہی کوئی شخص آپ کی ویب سائٹ پر کسی ٹریک کردہ لنک کے ذریعے پہنچتا ہے ، آپ پیرامیٹرز کو پاس کرنے کے لئے ایک ری ڈائریکٹ سیٹ کرتے ہیں بلکہ قدرتی صفحہ کے ڈھانچے کو بھی حل کرتے ہیں۔ (یعنی ، utm_cam مہم کسی UTM پیرامیٹرز کے بغیر کسی ورژن کی طرف رجوع کرتی ہے)۔

اب آپ کے پاس معیاری اور غیر ٹریک کردہ یو آر ایل ہوگا جیسے وہ استعمال کرتے ہیں اور مناسب طریقے سے فروخت ، ٹریفک کو منسوب کرنے اور اہل سائٹ پر واپس جانے کے قابل ہوجائیں گے۔

سرخی: C3: SEO اور مواد کی مارکیٹنگ کانفرنس۔
اسٹریٹیجک ورکشاپس ، لیڈر شپ سیشنز اور انڈسٹری پینلز کے لئے - کہیں سے بھی ، اپریل 20-21 کو C3 ورچوئل میں ہمارے ساتھ شامل ہوں۔ ابھی رجسٹر کریں.

ابتدائی اثر و رسوخ سے آپ لنک لنک حصول کی رپورٹ کھینچ کر اور اپنی پسند ، حصص اور ریٹویٹس کو کرال / سکریپ کرکے اضافی روابط اور نمائش کے ہال اثر کو ماپ سکتے ہیں۔

کوالٹی روابط کیا ہیں؟

کوالٹی لنکس وہ ربط ہیں جو اعلی معیار کی سائٹوں سے آتے ہیں۔

آپ جس SEO کے ساتھ بات کر رہے ہیں اس کے معیار پر انحصار کرتے ہوئے یہ تعریف بدلے گی۔ کسی ویب سائٹ کے معیار کو طے کرنے کے ل what میں یہی دیکھتا ہوں:

  • سائٹ طاق ہے ، یا کم از کم اس موضوع کے بارے میں باقاعدگی سے اپ ڈیٹ سیکشن ہے۔
  • بالغ ، غیر قانونی ، تنخواہ یا گھوٹالہ سائٹوں کے لئے کوئی آؤٹ باؤنڈ روابط نہیں ہیں۔
  • آپ یہ نہیں دیکھ پائیں گے کہ وہ اسپانسر شدہ مواد کی اجازت دیتے ہیں (واضح طور پر نشان زد اشتہاریوں کو چھوڑ کر)۔
  • میڈیا کٹس اور عوامی طور پر دیکھنے کے قابل ایڈورٹائزنگ حصوں میں ٹیکسٹ لنکس یا بیک لنکس کی قیمت یا قیمت نہیں ہے۔
  • انہیں گوگل نیوز فیڈ میں ڈھونڈنا ایک اچھی علامت ہے کہ وہ قابل اعتماد ہیں یا گوگل کی نگاہ میں اعلی معیار کے ہیں۔
حاصل کردہ روابط عملے کے مصنفین کے ذریعہ ہوں گے نہ کہ شراکت کاروں کے۔ شراکت کاروں کو زیادہ آسانی سے خریدا جاسکتا ہے اور بہت ساری بڑی اشاعتوں نے اپنے رابطوں کو ختم کرنا شروع کردیا ہے۔ ہفنگٹن پوسٹ اور نوفلوو کے لئے گوگل سرچ کریں اور جب آپ سوئچ پلٹیں گے تب آپ متعدد مباحثے دیکھیں گے۔
لنک باڈی کاپی سے آتے ہیں۔ اسے کمانا ہوگا - بلاگ کے تبصروں ، فورم کے تذکروں ، پریس ریلیزز اور دیگر علاقوں کے برعکس جہاں کوئی بھی آسانی سے لنک تیار یا خرید سکتا ہے۔

کیا اچھا لنک بناتا ہے؟

اچھ linkی لنک معیار کے لنک سے مختلف ہے۔ یہ کسی بھی قسم کا لنک ہوسکتا ہے جس کا خطرہ تھوڑا کم خطرہ کے ساتھ ہوسکتا ہے۔

اچھ linkی لنک بمقابلہ خراب لنک کے عوامل آپ SEO کی قسم پر بھی تبدیل ہو سکتے ہیں جو آپ مقامی بمقابلہ قومی اور ملک سے متعلق بمقابلہ بین الاقوامی۔ روس اور یینڈیکس بمقابلہ برطانیہ اور گوگل کے ذریعہ کر رہے ہیں۔

یاندیکس کے لئے ایک اچھی لنک وہی ہونی چاہئے جسے روسی حکومت نے منظور کیا ہو اور وہ ایسی سائٹوں سے لنک نہیں کررہے ہو جن پر مواد ، پابندی اور یانڈیکس میں ممنوع چیزوں پر پابندی عائد ہے۔

مثال کے طور پر الکحل کے تحائف یاندیکس ٹریفک کے لئے ممکنہ طور پر خراب ہوسکتے ہیں ، لیکن دوسرے ممالک اور سرچ انجنوں کےلئے اچھے لنکس۔

مقامی ڈائریکٹریاں جو نظم و نسق ، دیکھ بھال ، اور آپ کی سائٹ کو جمع کرانے کا اختیار نہیں رکھتے ہیں وہ مقامی SEO کے لئے اچھا ہوسکتا ہے ، لیکن مواد کی مطابقت اور ممکنہ معیار کی وجہ سے شاید قومی نہیں ہوسکتی ہے۔
اگر ان کی عمر بہت ہے اور مستقل طور پر پرانی سائٹس ، مردہ سائٹوں اور 4 ایکس ایکس غلطیوں کو صاف کریں تو وہ نقصان دہ کے بجائے فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں۔
اگر آپ نے دیکھا کہ میں یہ کہہ رہا ہوں کہ <strong> ہو </ strong> یا <strong> ہوسکتا ہے ، </ strong> یہ اس لئے ہے کہ یہاں کوئی ٹھوس ہاں یا نہیں ہے۔ یہ مخصوص صورتحال اور ویب سائٹ پر منحصر ہے۔

آپ کے پاس کوئی ایسا بلاگر ہوسکتا ہے جس کے پاس عمدہ مضامین ہو لیکن اس کی عمر یا اتھارٹی نہیں ہوسکتی ہے اور ایک سال میں بلاگنگ چھوڑ سکتی ہے۔ اگرچہ یہ ایک اچھے لنک کی طرح لگتا ہے ، لیکن یہ میرے لئے "شاید" یا "ٹھیک ہے" کے تحت آجائے گا۔ وہ 100٪ قابل بحث ہے۔
اس کے بعد ایک ایسا بلاگ موجود ہے جس کے بغیر کوئی بہت بڑی پیروی ہو جو اس کی طاقیت پر قائم رہے۔ وہ نامیاتی کے باوجود گوگل میں بہتر کام نہیں کررہے ہیں حالانکہ ان میں عمدہ مواد موجود ہے۔ یہ میرے لئے بھی "اوکے" کے تحت آجائے گا۔
دوسرا نیا بلاگ ہوسکتا ہے جو مواد سے متعلق ہو لیکن اس میں ٹن SEO ٹریفک نہیں ہوتا ہے ، لیکن اس میں بہت سارے پڑھنے والے شامل ہوتے ہیں۔

یہ میرے لئے اچھا لنک ہوگا کیونکہ ان کے پاس معیاری سامعین موجود ہیں اور اگر وہ طاق راستہ جاری رکھتے ہیں تو وہ ٹریفک / فروخت کا ایک بہت بڑا ذریعہ بن سکتے ہیں اور ایس ای او کے لئے ان کے لنک سے اتھارٹی بھی منتقل کرسکتے ہیں۔

اچھے بیک لنکس کی چال یہ ہے کہ آپ اس وقت کس طرح اثر انداز ہوتے ہیں اور مستقبل میں وہ کیا کرسکتے ہیں اس کا تعین اور دیکھنا ہے۔
ہر سائٹ منفرد ہے اور ہر ایک کے لنک کو برا سمجھنے یا اسے اچھے / معیار کے طور پر رکھنے سے پہلے آزادانہ طور پر سمجھا جانا چاہئے۔

آپ کوالٹی لنکس کیسے بنا سکتے ہیں؟

آپ کو اعلی درجے کے معیار کے لنکس کے بارے میں سرچ انجن جرنل پر ایک ٹن پوسٹس ملیں گیں ، ان میں سے کچھ جو میں نے لکھا ہے۔ (سرچ باکس استعمال کریں اور آپ انہیں تلاش کرلیں گے۔)

جو کاپی تیار کرتے وقت میرے لئے سب سے بہتر کام کرتا ہے وہ ہمیشہ کچھ چیزوں کو ذہن میں رکھنا ہوتا ہے جس کے لئے  میں لنکس حاصل کرنا چاہتا ہوں۔
میں نے اس کا اشتہار کہاں کیا ہے تاکہ میں اسے ایسے لوگوں کے سامنے رکھوں جو مجھے معیاری بیک لنکس اور حوالہ دے سکیں (بعض اوقات یہ ایک ایسا تاثر دینے والا ہوتا ہے جس کی بلاگرز اور صحافیوں کی بڑی پیروی ہوتی ہے)۔
جب کوئی قدرتی روابط کا تذکرہ کرتا ہے تو وہ سب معیار کی بات ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ وہ آسانی سے حاصل نہیں کیے جاسکتے ہیں ، وہ اچھے SEO پڑوس میں ہیں ، اور یہ کہ وہ متعلقہ طور پر متعلقہ مواد کی سائٹوں میں ہیں جو آپ کی خدمات ، اسٹورز ، سائٹ یا طاق سے ملتے ہیں۔

زیادہ سے زیادہ معیار پر توجہ مرکوز کرنا وہ چیز ہے جو آپ کی سائٹ کو گوگل کی تازہ کاریوں کی طرح حفاظت کر سکتی ہے۔

مزید اہم بات یہ ہے کہ معیار پر توجہ مرکوز کرنے سے حوالہ دینے والی سائٹوں کے ذریعے متعلقہ قارئین کو مستقل طور پر لانے میں مدد مل سکتی ہے جو گاہک ، مصروف قارئین اور روابط اور سوشل میڈیا ٹریفک کا ایک نیا ذریعہ بھی بن سکتے ہیں۔

Post a Comment

Responsive Advertisement
Responsive Advertisement
Responsive Advertisement