Breaking

Responsive Advertisement

Behtreen Link Building Campaign Run Karne Ki 5 Killer Tips

 پائیدار لنک بلڈنگ مہم چلانے کے لئے 5 بہترین نکات

5 Best Tips to Run a Sustainable Link Building Campaign



سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) کی اصل میں یہ حقیقت موجود ہے کہ جب سے پہلی ویب سائٹ سرچ انجن کے نتائج والے صفحات (SERPs) کو متاثر کرتی ہے اس وقت سے اس فیلڈ کو آگے بڑھاتے جارہے ہیں: ڈیجیٹل میں اصل کرنسی کی نمائش ہے۔

SEO کے ماہرین کے ذریعہ کی جانے والی تمام کوششوں کو بالآخر اپنے آجروں اور مؤکلوں کی ویب سائٹوں پر روشن ترین روشنی روشن کرنے کی طرف ہدایت کی جاتی ہے۔ اسے دو ٹوک الفاظ میں بتانے کے لئے ، ہر ایک ایس ای آر پی میں اپنی پوزیشن حاصل کرنا چاہتا ہے جو ان کی صنعت سے متعلق ہے۔

SEO کے ماہرین متفق ہیں کہ کوئی دو کاروبار SERPs کی چوٹی پر اسی طرح نہیں پہنچ پائے ہیں ، یعنی ایس ای او کی کامیابی کا کوئی قطعی نسخہ موجود نہیں ہے۔ تاہم ، زیادہ تر SEO کامیابی کی کہانیاں لنک بلڈنگ پر مرکوز ہیں اور اسی بنیادی منظر نامے کی پیروی کرتے ہیں۔

آپ کسی منفرد پروڈکٹ یا سروس سے آغاز کرتے ہیں ، اور آپ اس کی پیش کش اور اعانت کے ل a ایک ویب سائٹ بناتے ہیں۔ آپ اپنے مسابقت کا مطالعہ کریں ، کلیدی لفظ کی تحقیق کریں ، اور فیصلہ کریں کہ کون سے SERPs انتہائی اہم لیڈ لائے گا۔ اس تحقیق اور ٹھوس مشمول حکمت عملی کی بنا پر ، آپ صنعت کی توجہ اپنی طرف راغب کرنے کے لئے اضافی معیاری مواد شائع کرتے ہیں ، جس میں ایک نئے تناظر سے دیکھے جانے والے تصورات ، مارکیٹ میں موجودہ خدمات کی بہتری ، نیز متاثر کن افراد کے انٹرویوز شامل ہیں۔ معیاری مواد کی ایک منظم انوینٹری آپ کو باطنی روابط کا قدرتی پروفائل بنانے میں مدد دیتی ہے۔ صفحہ سازی کی اصلاح کے ساتھ ساتھ لنک بلڈنگ ، اور "لائیک لائق" سوشل میڈیا کی موجودگی کے ساتھ ، آپ کو ایس ای آر پی کی چوٹی پر چڑھنے کی سہولت ملتی ہے۔

اشتہار

نیچے پڑھنا جاری رکھیں
بیک لنکس اتنے اہم کیوں ہیں؟
جتنا آپ دوسرے ویب سائٹوں کے ساتھ بات چیت کے بغیر اپنے کاروبار کے بارے میں جانا پسند کرسکتے ہیں ، آپ کو معلوم ہوگا کہ لنک بلڈنگ اہم ہے کیونکہ سرچ انجن ویب صفحات کو کس طرح درجہ دیتے ہیں اس میں یہ ایک اہم عنصر ہے۔ گوگل نوٹ کرتا ہے کہ "عام طور پر ، ویب ماسٹرز اعلی صفحوں کی سائٹس کی تعداد میں اضافہ کرکے اپنے صفحات سے منسلک ہوکر اپنی سائٹوں کے درجے کو بہتر بنا سکتے ہیں۔"

جبری یا غیر فطری بیک لنک عمارت کا کوئی سراغ نہ ہونے کے ساتھ اعلی درجے کے ان باؤنڈ لنک اور قدرتی لنک پروفائل والی ویب سائٹوں میں گوگل کی تلاشوں میں اعلی درجہ بندی کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں اور جب بھی گوگل کی الگورتھم کی تازہ کاری تازہ ہوجاتی ہے تو اس میں کچھ بھی نہیں ہوتا۔

میں قدرتی لنک پروفائل کیسے بناؤں؟
موز کے مطابق ، بیک لنکس کی تین بنیادی اقسام ہیں ، جن میں تین مختلف تدبیریں شامل ہیں۔

قدرتی ادارتی روابط: یہ روابط قدرتی طور پر پائے جاتے ہیں اور ایسی ویب سائٹوں سے آتے ہیں جو آپ کے مواد کو کسی حد تک مجبور (یا کم از کم دلچسپ) پاتے ہیں۔ قیمتی مواد تخلیق کرنے اور اسے مرئی بنانے کے علاوہ ، انہیں SEO کے ماہر سے کسی خاص کارروائی کی ضرورت نہیں ہے۔
دستی لنک بلڈنگ: SEO ماہر ان لنکس کو درخواست کرکے ، ڈائریکٹریوں میں سائٹیں جمع کروانے ، مہمانوں کی پوسٹنگ ، یا لسٹنگ کے لئے ادائیگی کرکے حاصل کرتا ہے۔ SEO ماہر عام طور پر قیمت کی پیش کش کرکے لنک ہدف کو شامل کرتا ہے۔
خود ساختہ ، غیر ادارتی بیک لنکس: بہت ساری ویب سائٹ زائرین کو مہمان کی کتاب پر دستخطوں ، فورم کے دستخطوں ، بلاگ تبصروں ، یا صارف پروفائلز کے ذریعے روابط بنانے کا موقع فراہم کرتی ہے۔ اگرچہ وہ سب سے کم قیمت پیش کرتے ہیں ، پھر بھی ان روابط کا اثر پڑ سکتا ہے۔
اشتہار
نیچے پڑھنا جاری رکھیں
فورم کے پروفائلز ، سوشل میڈیا پروفائلز ، اور بلاگ کے تبصرے جیسے اعلی معیار کے لنکس کی ایک اعلی فیصد سے پتہ چلتا ہے کہ الگورتھم کو کھیلنے کی کوشش کی گئی ہے۔ روابط کی غیر فطری اچانک آمد SEO اسکیمنگ کی بھی واضح علامت ہے۔ مزید برآں ، اسی سرور کے ذریعہ میزبانی کی جانے والی سائٹوں سے باضابطہ ان باؤنڈ لنکس کی ایک غیر معمولی مقدار ایک بلیک ہیٹ SEO تدبیر کی نشانی ہوسکتی ہے جسے بلاگ نیٹ ورک لنک بلڈنگ کہتے ہیں۔ مائکروسائیٹ ماسٹر ڈاٹ کام نے پایا کہ غیر متعلقہ سائٹوں سے غیر فطری طور پر زیادہ تعداد میں بیک لنکس والی سائٹس کو گوگل پینگوئن جرمانے کا زیادہ خطرہ ہے۔

لنک بلڈنگ ہونے پر مجھے کس چیز پر غور کرنے کی ضرورت ہے؟
صرف سفید ٹوپی ، پائیدار لنک بلڈنگ پر گفتگو کرنے کے مقصد کے لئے ، میں زیادہ تر قدرتی ادارتی روابط اور دستی (یا آؤٹ ریچ) لنک بلڈنگ کا حوالہ دوں گا۔ مندرجہ ذیل جانچ شدہ طریقوں کا ایک مجموعہ ہے جو پانچ الگ الگ بصیرتوں میں تقسیم شدہ الگورتھم درجہ بندی کے اصل عوامل کو حل کرتے ہیں۔

1. متعلقہ رہیں
متعلقہ ، قیمتی اور انوکھا مواد شائع کریں۔ گرائمر اور ہجے کو نظرانداز نہ کریں۔ اچھی طرح سے تحریری مواد ایک صفحہ پر معیار کا اشارہ تشکیل دیتا ہے ، لیکن سب سے اہم بات یہ ہے کہ یہ قدرتی ادارتی روابط کو راغب کرتی ہے۔
لنکنگ ڈومین کی مطابقت کسی صفحے کے معیار اور جواز کو قائم کرنے میں اہم ثابت ہوتی ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ آن لائن جوتوں کی مارکیٹنگ کررہے ہیں تو ، کھانا پکانے کے بارے میں بلاگوں کے لنکس کا وزن اتنا نہیں ہوگا جتنا کہ طرز زندگی یا فیشن بلاگ سے ہے۔
لنک کی اقسام کا تنوع اس بات کا ایک مضبوط اشارہ ہے کہ آیا کسی ویب سائٹ میں قدرتی بیک لنک کا پروفائل موجود ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کے زیادہ تر آنے والے رابطے بلاگ تبصرے یا سوشل میڈیا پروفائل تفصیل سے شروع ہوتے ہیں تو ، گوگل اس کو ویب اسپام کے طور پر درجہ بندی کرے گا اور آپ کے صفحات کی درجہ بندی کرے گا۔
لنک کا عنوان (لنک پر ہوور کرتے وقت درج پیغام) گوگل کے ل a مطابقت پذیری کا اشارہ ہے۔ یقینی بنائیں کہ اس میں متعلقہ معلومات اور حتی کہ متعلقہ مطلوبہ الفاظ شامل ہیں۔
نئے ڈومینز کے مقابلے میں ، پرانے ڈومینز میل سے بیک لنکس رکھنا
GHT SERPs میں ایک برتری پیش کرتے ہیں. کوئی غلطی نہ کریں ، پرانی ویب سائٹوں کو سنبھالنے والے تجربہ کار مواد ایڈیٹرز اور ویب ماسٹر خصوصی طور پر متعلقہ ، قیمتی اور انوکھے مواد سے مربوط ہوں گے۔
داخلی اور بیک لنک اینکر ٹیکسٹس اکثر صفحات کی نسبت اپنے صفحے کی زیادہ درست وضاحت مہیا کرتی ہیں۔ اسی وجہ سے ، یہ ایک اصل گوگل الگورتھم عوامل میں سے ایک ہے جو آج بھی استعمال میں ہے۔
نمبروں پر نگاہ رکھیں
آنے والے روابط کی تعداد واضح طور پر اہم ہے ، لیکن مجموعی طور پر "سکور" آپ کے صفحات سے جڑنے والے تمام ذرائع کو صرف شامل کرنے کا نتیجہ نہیں ہیں۔ تو آپ نمبر کہاں تلاش کریں؟
جڑ ڈومین کو جوڑنے کی تعداد ایک اہم درجہ بندی کا عنصر ہے۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ ، آپ کے اعتماد اور معیار کے مواد کی بدولت ، آپ متعلقہ پبلشرز کے لئے پوشیدہ نہیں ہیں۔
جڑنے والے صفحات کی تعداد یقینی طور پر درجہ بندی کا عنصر ہے ، یہاں تک کہ جب ان میں سے کچھ لنک اسی ڈومین پر شروع ہوتے ہیں۔
علیحدہ سی کلاس آئی پی کے لنک کی تعداد ایک مضبوط اشارے ہے کہ آپ کا بیک لنک لنک قدرتی اور متعدد وسائل میں پھیلا ہوا ہے۔
آنے والے نوفلو اور ڈوفلو ان باؤنڈ لنکس کا صحت مند تناسب قائم کرنے کے ل cruc بہت ضروری ہے چاہے لنک پروفائل قدرتی ہے۔
لنک کی رفتار ، یا لنک بنانے کی رفتار ، گوگل کے لئے ایک ضروری حرکیات کا اشارہ ہے۔ تاجروں کے لئے ، یہ ان کی اپنی اور اپنے حریف کی ترقی کی حیثیت کا قابل اعتماد اشارے ہے۔ مختصر وقت میں بہت سارے باضابطہ رابطے بلیک ہیٹ SEO کے شبہات کو بڑھا دیں گے۔ تاہم ، آہستہ آہستہ آنے والے کچھ باؤنڈ لنکس ہونے سے آپ کو کہیں بھی نہیں ملے گا۔ عام طور پر ، ایک مثبت لنک کی رفتار SERPs میں اعلی درجہ بندی حاصل کرتی ہے ، اور منفی لنک کی رفتار درجہ بندی کو چوٹ پہنچاتی ہے کیونکہ اس صفحے کی کم ہوتی مقبولیت کا اشارہ ہے۔
سرخی: C3: SEO اور مواد کی مارکیٹنگ کانفرنس۔
اسٹریٹیجک ورکشاپس ، لیڈر شپ سیشنز اور انڈسٹری پینلز کے لئے - کہیں سے بھی ، اپریل 20-21 کو C3 ورچوئل میں ہمارے ساتھ شامل ہوں۔ ابھی رجسٹر کریں.

ابھی رجسٹر کریں
اشتہار
3. معیار پر کبھی سمجھوتہ نہ کریں
پیج رینک ، یا ڈومینز کو لنک کرنے اور صفحات کو لنک کرنے کا اختیار ، ایک اہم درجہ بندی کا عنصر ہے۔ اور ایک ہی SERP میں مقابلہ کرنے والے صفحات سے بیک لنکس رکھنے سے مخصوص مطلوبہ الفاظ کی آپ کی درجہ بندی میں اضافہ ہوسکتا ہے۔
لنک کرنے والے مواد کی کوالٹی اور ورڈ گنتی لنک ویلیو میں بڑا فرق پڑتی ہے۔ مثال کے طور پر ، 2000+ لفظ کے اچھے تحریری مضمون سے لنک حاصل کرنے میں ایک مختصر تبصرہ یا بری طرح لکھے گئے بلاگ پوسٹ کے لنک سے کہیں زیادہ وزن ہوتا ہے۔
اعلی وسائل کی ویب سائٹ (مرکز) کے لنک SERPs میں اضافی اضافے کی پیش کش کرسکتے ہیں۔
سیاق و سباق (صفحات کے مندرجات کے اندر موجود لنکس) سائڈبارز ، فوٹر یا صفحے پر کہیں بھی پائے جانے والے لنکس سے زیادہ قیمتی ہیں۔
گوگل سرچشمہ صفحات کو مربوط کرنے کے عنوانوں میں آپ کے مطلوبہ الفاظ کے استعمال کو اہمیت دیتا ہے۔ اس کو حقیقت میں مہارت کی علامت سمجھا جاسکتا ہے۔
آپ کی سائٹ کی طرف اشارہ کیا گیا زہریلا لنگر کا متن سپیم یا ہیک سائٹ کا اشارہ ہوسکتا ہے۔ کسی بھی طرح سے ، یہ آپ کی درجہ بندی کو نقصان پہنچا سکتا ہے ، خاص طور پر جب سوال میں لکھا ہوا اینکر ٹیکسٹس فارماسیوٹیکل کی ورڈز سے بھر گیا ہو۔
اگر آپ کی ویب سائٹ کی طرف نشاندہی کرنے والے نچلے معیار کے لنک موجود ہیں یا آپ کو ویب ماسٹر ٹولز سے غیر فطری لنک انتباہ ملتا ہے تو ، آپ ہمیشہ ڈیسیو ٹول استعمال کرسکتے ہیں۔ اس سے وہ نقصان دہ لنکس خود نہیں ہٹائیں گے۔ - یہ ابھی بھی آپ کی پریشانی ہے - لیکن کم از کم یہ انھیں آپ کی سائٹ کے Google کے جائزے سے ختم کردے گا۔
C. احتیاط کے ساتھ پہنچیں
جب بھی کوئی ویب سائٹ اس سے لنک کرتی ہے تو ٹرسٹ رینک آپ کے پیج پر آجاتا ہے۔ اس ٹرسٹ رینک کا کتنا حصہ گزرتا ہے اس کا انحصار لنکنگ سائٹ کی اعتماد پر ہے۔
لنکس کو خریدنا یا بیچنا ، یا صفحے کی درجہ بندی میں ہیرا پھیری کے ارادے سے کسی بھی قسم کی لنک اسکیم کی منصوبہ بندی کرنا ناجائز ہے۔ گوگل خاص طور پر لنک اسکیموں کے بارے میں ویب ماسٹروں کو متنبہ کرتا ہے جو درجہ بندی کو منفی طور پر متاثر کرے گا ، بشمول:
ایسے لنکس خریدنا یا بیچنا جو پیج رینک سے گزرتے ہیں۔
حد سے زیادہ لنک ایکسچینجز ("مجھ سے لنک کریں اور میں آپ سے لنک ہوں گے") یا پارٹنر لنکس کی خاطر خصوصی طور پر پارٹنر پیجز۔
مطلوبہ الفاظ سے بھر پور اینکر ٹیکسٹ لنکس کے ساتھ بڑے پیمانے پر آرٹیکل مارکیٹنگ یا مہمانوں کو پوسٹنگ مہم۔
اپنی سائٹ سے روابط بنانے کیلئے خودکار پروگراموں یا خدمات کا استعمال۔
مہمان خطوط روابط اکٹھا کرنے کا ایک عمدہ طریقہ ہے کیونکہ اس سے وہ آپ اور آپ کی اشاعت کی میزبانی کرنے والے دونوں کو فائدہ پہنچاتے ہیں۔ جب تک کہ آپ اپنے لنکس کو سیاق و سباق بنائیں اور لنکس اور مطلوبہ الفاظ کی مدد سے اپنی اشاعتوں کو بڑھاوا دینے سے گریز کریں ، مہمان خطوط SERPs میں رفتار حاصل کرنے میں معاون ہیں۔ بہر حال ، ضرورت سے زیادہ لنک ایکسچینج سے گریز کرنا چاہئے ، کیونکہ یہ گوگل رینکنگ الگورتھم کو گیم کرنے کی کوشش سمجھا جاتا ہے۔
سپانسر شدہ لنکس ، خاص طور پر جب ان کو "ادا شدہ لنک" اور "اسپانسر شدہ لنک" جیسے الفاظ پر مشتمل وضاحت کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے تو بیک لنکنگ کے نتائج کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ مزید یہ کہ ماخذ صفحات میں لنکس کو سیاق و سباق دینے کے لئے استعمال ہونے والے الفاظ ایک اہم اشارہ ہیں۔ ان سیاق و سباق سے ، گوگل آپ کے صفحے کے بارے میں کیا ہے اس کی وضاحت کرتا ہے۔ وہ آپ کے صفحے سے منسلک اچھے جائزوں سے بھی خراب جائزوں کو مختلف کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کے صفحے سے 10،000 لنک آپ کے صفحے کو SERPs میں نہیں اٹھاپائیں گے اگر ان میں سے زیادہ تر لنک قابل اعتماد ذرائع سے تباہ کن جائزوں سے شروع ہوتے ہیں۔
کسی ویب سائٹ کے ہر صفحے پر ایک جیسے روابط رکھنے سے آپ کی ویب سائٹ پر ایک ہی عین صفحے کی نشاندہی کرنے والے سوال کو زیربحث نہیں بنائیں گے۔ جہاں تک گوگل کا تعلق ہے ، سائٹ بھر کے لنکس کو ایک ہی لنک میں کمپریس کیا گیا ہے۔


5. تفصیلات پر دھیان دیں
ملک سے متعلق ٹاپ لیول ڈومینز (TLDs) سے روابط رکھنے سے اس ملک سے تلاشیوں میں آپ کی درجہ بندی کو فروغ مل سکتا ہے۔
اگرچہ کسی حد تک متنازعہ ہے ، لیکن یہ خیال کہ ویکیپیڈیا سے موصولہ لنکس اعتماد کو اور مطابقت پذیری کے اشارے کو گوگل کو بھیجتے ہیں ، یہ مکمل طور پر دور کی بات نہیں ہے۔ یہ ایک مضبوط سگنل نہیں ہوسکتا ہے ، لیکن وکی پیجز سے دیرپا روابط اس بات کی علامت ہیں کہ آپ کا مواد صحیح راہ پر ہے۔
یہ خیال کہ ڈی ایم او زیڈ کی فہرست والی ویب سائٹوں کو SERPs میں فروغ ملتا ہے وہ انتہائی قابل احترام ہے۔ گوگل کو متعدد ذرائع سے کسی ویب سائٹ کی قابل اعتماد کی جانچ کرنا ہوگی ، اور ڈی ایم او زیڈ "آن لائن کریکٹر" کا قابل اعتماد جج ہے۔
یہ یقینی نہیں ہے کہ اگر گوگل براہ راست مائکروفورمیٹ کی حمایت کرنے والے صفحات کی حمایت کرتا ہے یا اگر اس طرح کے صفحات زیادہ کلک تھرو ریٹ کی وجہ سے درجہ بندی کرتے ہیں۔ قطع نظر ، مائکروفورمیٹ کا استعمال گوگل کے سرچ میں صفحات کو اوپر لے جاتا ہے۔ ایڈم تھامسن کا مؤقف ہے کہ اسکیما آرگ کا استعمال اصل میں گوگل آر ڈی ایف اے یا مائکروفورمیٹ سے زیادہ پسند کرتا ہے۔
گوگل صارف سے تیار کردہ مواد اور سائٹ کے مالک کے مشمولات میں فرق کرتا ہے۔ یہ خاص طور پر بڑی بڑی بلاگنگ کمیونٹیز (جیسے بلاگر اور ورڈپریس) کے لئے مفید ہے ، کیوں کہ یہ گوگل کو صارف کے ذریعے تیار کردہ روابط میں فرق کرنے میں مدد کرتا ہے۔
HTTP جوابی حیثیت کا کوڈ "301 مستقل طور پر منتقل کردیا گیا" مستقل URL ری ڈائریککشن کے لئے استعمال ہوتا ہے۔ آپ کے صفحہ پر بہت زیادہ 301 ری ڈائریکٹس کا ہونا آپ کے پیج رینک کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ تاہم ، معقول مقدار میں ، وہ دوسرے تمام بیک لنکس کی طرح ہی اسکور کرتے ہیں۔
اسے لپیٹنا
جیسا کہ مائیکل مارٹنیج اس سدا بہار موز آرٹیکل میں تجویز کرتا ہے ، ہر لنک کو تین مقاصد کو پورا کرنا چاہئے:

یہ غیر تلاشی ٹریفک کے اعزاز کے لئے ایک جائز موقع فراہم کرتا ہے۔
یہ سرچ انجنوں کو سائٹ کو رینگنے اور انڈیکس کرنے میں مدد کرتا ہے۔
یہ کسی سائٹ کو درست ثابت کرنے میں مدد کرتا ہے۔
SERPs کی چوٹی پر چڑھنے کا بہترین طریقہ اعلی معیار کی بیک لنکس کی تعمیر ہے۔ مزید برآں ، تصوراتی مستقبل کے ل for SEO فیصلہ کن کے طور پر لنک بلڈنگ غالب ہوگی۔ بہرحال ، روابط کے بغیر ، ورلڈ وائڈ ویب نہیں ہے۔

=

Post a Comment

Responsive Advertisement
Responsive Advertisement
Responsive Advertisement