Breaking

Responsive Advertisement


Achi Performance Ke Liay Link Quality Ko Kaise Measure Kare

Achi Performance Ke Liay Link Quality Ko Kaise Measure Kare

بہتر کارکردگی کے  لنک کوالٹی کا پیمانہ کیسے کریں

کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ کی آن لائن سرچ کی کارکردگی لنکس کے معیار سے بہت متاثر ہے؟ آپ کے لنک بلڈنگ اور کوششوں کے لئے روابط ثابت ہوں یا لعنت کا پتہ لگانے کے  کے لئے  لنکس کے معیار کی پیمائش کرنے کے بارے میں حیرت زدہ ہیں۔ پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں کیونکہ یہ 3 بہترین حکمت عملیوں کا استعمال کرتے ہوئے ایک جامع بیک لنک لنک تجزیہ چلانے کا وقت ہے ، آپ اس پوسٹ میں پڑھیں گے۔


  • Achi Performance Ke Liay Link Quality Ko Kaise Measure Kare
  • How To Measure Link Quality For Better Performance

روابط کے معیار کو جانچنا کیوں ضروری ہے؟

60 فیصد سے زیادہ کمپنیاں بیرونی لنک بلڈنگ کی حکمت عملی استعمال کر رہی ہیں۔ مزید آن لائن ٹریفک حاصل کرنے اور # 1 سرچ انجن کی درجہ بندی حاصل کرنے کے لئے   قریب قریب تمام آن لائن کاروبار ، معروف برانڈز ، کاروباری اداروں اور بلاگرز لنک بلڈنگ تکنیک پر عمل کر رہے ہیں۔ صرف ثابت شدہ تدبیریں استعمال کرنے سے شاندار نتائج برآمد نہیں ہوتے ہیں ، یہاں تک کہ آپ کو روابط کا معیار بھی ناپنا چاہئے - اچھ orے وقتی بنیاد پر۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اگر ایک اچھا لنک تلاش کی کارکردگی کو بہتر بنا سکتا ہے تو ، برا نتیجہ نتیجہ خیز نتائج کے ساتھ اسے منفی نقصان پہنچا سکتا ہے۔

یاد رکھیں کہ گوگل کبھی بھی ناقص معیار کے لنکس والی ویب سائٹوں کو قبول نہیں کرتا ہے۔ لہذا ، اگر آپ جتنا ممکن ہو تو سرچ انجن کے جرمانے سے بچنا چاہتے ہیں تو ، پھر معلوم کریں کہ معیار کی لنک بلڈنگ میں آپ کی سائٹ کو بڑھتی رینکنگ اور زیادہ سے زیادہ فروخت کے ساتھ کس چیز کا بدلہ ملنا ہے۔

1. کیا آپ کا لنک تبادلوں کی ایک قابلیت کی قابلیت رکھتا ہے؟

لنک بلڈنگ مہم کی قدر اور تاثیر کی پیمائش کرنے کا ایک بہترین طریقہ یہ تجزیہ کرنا ہے کہ آپ کی سائٹ کتنے زائرین کو تبدیل کرنے میں کامیاب ہے۔ آسان الفاظ میں ، اس امکان کا پتہ لگائیں کہ آپ کتنے زائرین ، جس سے آپ لنک حاصل کرنا چاہتے ہیں ، آپ کا اصل صارف بن جائے گا۔ اس کی جانچ پڑتال کرتے وقت ، اس بات کی نشاندہی کرتے ہوئے کہ یہ بھول جا. کہ آپ کو لازمی اور مقداری دونوں عنصر پر توجہ دینی ہوگی۔ اس کا مطلب ہے ، اعداد اور درستگی پر بھی غور کرتا ہے۔ اس طرح ، آپ جلدی اور مناسب طریقے سے تجزیہ کرسکتے ہیں کہ آپ کے لنکس کتنے مفید ہیں۔

2. روابط کی قسمیں - انلنکس اور آؤٹ لینک

ایک بار جب آپ اپنی ویب سائٹوں کی طرف راغب ہوجاتے ہیں جس سے آپ روابط حاصل کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ کو اگلے ہی کام کرنے کی ضرورت ہے یہ معلوم کرنا ہے کہ وہ کس طرح کے لنک کا اشتراک کریں گے۔ اگر ان ویب سائٹوں کے لنک بنانے کے واضح پروگراموں یا اسکیموں کے لنکس موجود ہیں تو پھر ایک قدم پیچھے ہٹیں۔ تاہم ، اگر وہ آپ کو بہترین ان باؤنڈ لنکس فراہم کریں گے ، تو اس سے آپ کو بہت مدد ملے گی۔ اس کے علاوہ آؤٹ باؤنڈ لنکس کو بھی چیک کریں۔ اگر اس قسم کے روابط غیر متعلقہ اور انمول معلوم ہوتے ہیں تو پھر ان کو نظر انداز کرنا بہتر ہے۔

- کیا یہ آپ سے کچھ خرچ کرے گا؟

کیا آپ جانتے ہیں کہ روابط کو راغب کرنا آپ کے  کے لئے  an انتخاب کرنے پر غور کرنے والے سائٹ کے لحاظ سے ایک مہنگا عمل ثابت ہوسکتا ہے؟ نہیں. نہیں ، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو اپنی سائٹ سے لنکس بنانے اور بنانے کے لئے بہت زیادہ رقم ادا کرنا ہوگی۔ لیکن ، کبھی کبھی آپ کو اس ویب سائٹ پر تشہیر کے کے لئے اشتہاری لاگت خرچ کرنا پڑسکتی ہے۔ اگر آپ صرف تیسری پارٹی میٹرک کی وجہ سے یہ کام کر رہے ہیں تو سرمایہ کاری کرنا بند کریں۔

نامیاتی ٹریفک حاصل کرنے کے لئے نظرانداز کے متعلق کیا خیال؟

ہاں ، آن لائن ٹریفک میں کاروبار یا کمپنی کی بڑھتی ہوئی فروخت ، نمو اور محصول کی شرح میں بہت فرق پڑتا ہے۔ لیکن ، لنک کے معیار اور قیمت کا تجزیہ کرتے وقت ، ٹریفک صرف عنصر نہیں ہونا چاہئے۔ یہ ضروری نہیں ہے کہ تمام قابل اعتماد ویب سائٹس کے پاس لنک ویلیو کا فیصلہ کرنے کے لئے استعمال ہونے والی تمام پیمائشیں ہوں۔ لہذا ، صرف ایک عنصر پر توجہ مرکوز کرنے کی تجویز نہیں کی جاتی ہے۔

لنک بلڈنگ مہم میں متعلقہ اہم پڑوس کی بنیادی اہمیت ہے۔ اس سے قطع نظر کہ اس کے سائز اور ٹریفک سے قطع نظر ، پوری مطابقت کے ساتھ بہتر جماعت میں زندہ رہنا انتہائی فائدہ مند ہے۔ لیکن ، درج ذیل مطابقت کو تلاش کریں۔

- صارف ارادے سے متعلق

آن لائن زائرین کے ارادے کی مطابقت صارف کے ارادے کو پورا کرنے کے امکانات کا تعین کرنا ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کے پاس ای کتابوں کے لئے کوئی ویب سائٹ ہے تو ، پھر یہ معلوم کریں کہ زائرین مجموعہ کو کس حد تک پسند کریں گے اور وہ اسے خریدیں گے یا نہیں۔

- معانی متعلقہ


کچھ ویب ماسٹر ، لنک بلڈر ، یا مارکیٹنگ کے ماہرین کا خیال ہے کہ الفاظ کا استعمال کرتے ہوئے ایک اچھا لنک بن جائے گا اور زبردست ٹریفک حاصل ہوگا۔ لیکن ، زیادہ تر معروف ماہرین اس خیال پر مبنی مطابقت سے اتفاق نہیں کرتے ہیں۔ الجھن میں ہے کہ اب آپ کو کیا کرنا چاہئے؟ آن لائن ٹریفک کے تبدیل ہونے کا امکان کیسے ہے یہ سمجھ کر درجہ بندی کے لئے معنوی مطابقت کی اہمیت کی نشاندہی کریں۔ اگر اس میں زبردست صلاحیت موجود ہے تو یہ یقینا a ایک معیار کا ربط ہے۔ اگر یہ نہیں ہے تو ، پھر واپس جائیں۔

- ٹریفک کا مقصد ارادے کو فراموش کریں

کوئی بھی اس حقیقت سے متفق نہیں ہوسکتا ہے کہ ویب سائٹس کے نامیاتی ٹریفک کو بڑھانے کیلئے روابط اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ اگر کمانے میں شامل لنکس آپ کو معیاری ٹریفک مہیا نہیں کرتے ہیں تو معذرت کے ساتھ ، لیکن یہ کوئی مفید لنک نہیں ہے۔ یہ ممکن ہے کہ کچھ ٹریفک نتیجہ خیز نہ ہو کیونکہ یہ آن لائن زائرین کے ارادے کو پورا نہیں کرتا ہے۔ روابط اور ٹریفک کی تعداد کے باوجود ، فروخت کے حجم اور ویب سائٹ کی درجہ بندی میں کوئی بہتری نہیں ہے۔

اگر آپ نے کبھی دیکھا ہے کہ آس پاس دو افراد کے ارد گرد ایک دوسرے سے لڑنے والے افراد کی تعداد موجود ہے ، لیکن ان کا ارادہ ان کا ساتھ دینا نہیں ہے۔ ایک ہی چیز آن لائن زائرین کے ساتھ ہے جو آپ کی سائٹ پر بھاری مقدار میں آ رہے ہیں ، لیکن غلط وجوہات کی بنا پر۔ بہت سے وائرل لنک مہمات اگر ان کی مطابقت نہ رکھنے کے برابر ہیں تو بے فائدہ ثابت ہوتی ہیں۔ بہترین کامیابی کا اندازہ ٹریفک کے متعلقہ معیار ، اعلی درجہ ،

نتیجہ اخذ کرنا

آخر کار ، ان 3 معاون طریقوں سے لنک کے معیار کی پیمائش کرنا بہت آسان ہے۔  کرنے کے لئے ، پہلے چیک کریں کہ آیا اس لینک سے ٹریفک سائٹ دیکھنے والوں کو بدل دے گا۔ اس کے بعد ، اس کے چاروں طرف موجود کمیونٹی کے حوالے سے اور آؤٹ لنک کا اندازہ کریں۔ آخری لیکن لیکن کم از کم صارف کے ارادے اور ٹریفک کے ارادے کی بنیاد پر روابط کی مطابقت کی جانچ کریں۔

Post a Comment

Responsive Advertisement
Responsive Advertisement
Responsive Advertisement