Breaking

Responsive Advertisement

Links Bing vs. Google Ke Liay Kaise Takhleeq Kare

لنکس بنگ بمقابلہ گوگل کے لئے کیسے تخلیق کریں

How to create links for Bing vs. Google

بنگ کے ل Building بلڈنگ لنکس گوگل کیلئے لنک بلڈنگ سے مختلف ہیں۔ یہاں ایک حکمت عملی بنانے کا طریقہ ہے جو آپ کو دونوں سرچ انجنوں کو بہتر بنانے میں مدد فراہم کرے گا۔

کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ آپ گوگل پر کیوں اچھے درجہ (مثلا Page صفحہ 1) رکھتے ہیں ، لیکن بنگ جیسے دیگر سرچ انجنوں پر (اچھی طرح سے صفحہ 4 یا اس سے کم) درجہ دیتے ہیں؟


یہ مبہم ہوسکتا ہے۔


آپ نے SEO میں سرمایہ کاری کی ہے۔


کیا تمام سرچ انجنوں کے لئے کسی ایک سرچ انجن کے کام کی اصلاح نہیں کرنی چاہئے؟


ٹھیک ہے ، ہمیشہ نہیں۔


اچھا SEO صرف ایک سرچ انجن کے لئے اصلاح نہیں کررہا ہے۔


گوگل دنیا کا مقبول سرچ انجن ہے۔


ان کی الگورتھم کی تازہ کاریوں نے تلاش اور SEO وقت اور وقت کو ایک بار پھر شکل دی ہے۔


نتیجہ کے طور پر ، آج کچھ SEO پیشہ ور افراد کسی بھی سرچ انجن کو مکمل طور پر نظر انداز کردیتے ہیں جو "G" سے شروع نہیں ہوتا ہے اور "گوگل" میں ختم نہیں ہوتا ہے۔


یہ ایک مسئلہ ہے۔


مارچ 2020 تک ، اسٹیٹ کاؤنٹر کے مطابق ، گوگل کے پاس عالمی منڈی شیئر کا 91.98 فیصد حصہ ہے ، اس کا امریکی مارکیٹ کا کل حصہ 88.3 فیصد ہے۔


اس کا مطلب ہے کہ آپ کے امریکی صارفین کا ایک تہائی سے زیادہ صارفین آپ کو گوگل کے علاوہ دوسرے پلیٹ فارم پر تلاش کر رہے ہیں۔


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

لہذا اگر آپ صرف گوگل کے لئے اصلاح کر رہے ہیں تو ، آپ کو مارکیٹ کا ایک بہت بڑا حصہ غائب ہو گا۔


اسٹیٹ کاؤنٹر-سرچ_جینیج-یو ایس-ماہانہ -2017-05-201905-بار


خوش قسمتی سے ، گوگل سے آگے سرچ انجنوں کی اپیل کے ل your اپنے مواد کی اصلاح کا مطلب شروع سے شروع نہیں کرنا ہے۔


بنگ (اور پراکسی یاہو کے ذریعہ ، جو 2010 سے بنگ کے ذریعہ چل رہا ہے) دنیا کا دوسرا مقبول سرچ انجن ہے۔


ایک ساتھ ، بنگ اور یاہو کے پاس کل عالمی سطح پر ڈیسک ٹاپ سرچ انجن مارکیٹ شیئر کا 4.21٪ اور امریکی مارکیٹ شیئر کا 10.05٪ حصہ ہے۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

سب سے اچھی خبر۔


SEO تکنیک دونوں پلیٹ فارمز میں یکساں کام کرتی ہیں۔


لہذا آپ مواد کی مارکیٹنگ اور لنک بلڈنگ پر توجہ مرکوز کرنا جاری رکھ سکتے ہیں۔


لیکن ، جیسا کہ آپ نے پہلے ہی اندازہ لگایا ہو گا ، بنگ اور گوگل کے درمیان کچھ اہم اختلافات ہیں۔


یہ اختلافات آپ کی درجہ بندی میں تضادات کا باعث بن سکتے ہیں۔


اس باب میں اس بات کا احاطہ کیا جائے گا کہ کس طرح بنگ کے لنکس بنانے کے لئے لنک گوگل کے لئے لنک بلڈنگ سے مختلف ہیں اور آپ کس طرح ایک لنک بلڈنگ حکمت عملی تشکیل دے سکتے ہیں جس سے آپ دونوں سرچ انجنوں کو بہتر بنانے میں مدد کریں گے۔


1. (احتیاط سے) لنک کاؤنٹ کے ساتھ زیادہ جارحانہ ہوں

گوگل اور بنگ دونوں کچھ اہم اختلافات کے ساتھ بیک لنکس کی قدر کرتے ہیں۔


ان اختلافات میں سے ایک معیار کے مقابلے میں مقدار سے متعلق ہے۔


گوگل پیج رینک کو اس کے ایک اہم درجہ بندی کے اشارے کی حیثیت سے اہمیت دیتا ہے ، حالانکہ انہوں نے اسے ہٹا دیا ہے۔ گوگل سرچ کنسول میں ، گوگل پیج رینک کو اس طرح بیان کرتا تھا:


"پیج رینک گوگل کی دوسری سائٹ سے آنے والے روابط کی بنیاد پر کسی صفحے کی اہمیت کی رائے ہے۔ (پیج رینک ایک اہم اشارہ ہے ، لیکن یہ 200 سے زیادہ میں سے ایک ہے جسے ہم مطابقت کا تعین کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔) عام طور پر ، کسی سائٹ کے لنک کو آپ کی سائٹ کے معیار کے لئے ووٹ سمجھا جاتا ہے۔ "


حالیہ برسوں میں ، ہم نے لنک گنتی اور گوگل کی درجہ بندی کے مابین گرتے ہوئے ارتباط کو دیکھا ہے۔ در حقیقت ، کچھ سائٹیں جو اچھی درجہ بندی کرتی ہیں ان میں بہت زیادہ ان باؤنڈ لنکس نہیں ہوتے ہیں۔


اس کا مطلب ہے کہ گوگل کم پیج رینک کے ساتھ کچھ اعلی معیار کے روابط کو کم معیار کی سائٹس کے سیکڑوں لنکس کے مقابلے میں حد درجہ زیادہ قیمتی سمجھتا ہے۔


دریں اثنا ، بنگ بھی اعلی معیار کے روابط کی قدر کرتا ہے۔ لیکن بنگ لنک کی مقدار پر زیادہ اہمیت دیتا ہے:


"آپ کی سائٹ کی طرف اشارہ کرنے والے لنکس آپ کی سائٹ پر نئے صفحات کی تلاش میں بنگ کی مدد کرتے ہیں۔ روایتی طور پر ، اس کو مقبولیت کا اشارہ بھی سمجھا جاتا ہے۔ آپ کے مواد سے لنک کرنے والی سائٹ بنیادی طور پر بنگ کو بتارہی ہے کہ وہ آپ کے مواد پر بھروسہ کرتے ہیں۔


جلدی میں اپنی سائٹ کی بنگ کی درجہ بندی کو بہتر بنانا چاہتے ہو؟ ہر مہینہ سے کہیں زیادہ لنکس بنائیں جو آپ کو ہوسکتے ہیں۔


بس اتنا یاد رکھیں کہ لنک کے معیار کے معاملات ہیں۔ آپ کو سپیمی یا غیر متعلقہ سائٹوں سے جوڑنا بالکل نہیں شروع کرنا چاہئے۔


کتنے روابط کافی ہیں؟

میری ٹیم نے لنک بلڈنگ سروے کیا۔ ہم نے 628 اعلی درجے کی SEO پیشہ ور افراد سے پولنگ کی تاکہ یہ معلوم کریں کہ وہ ہر ویب سائٹ میں کتنے لنکس بناتے ہیں۔ ہمیں جو ملا وہ یہ ہے:


respond ہمارے جواب دہندگان میں سے 73 that نے کہا کہ انہوں نے ہر ماہ 1-20 نئے لنک بنائے۔ اگر آپ اپنی تلاش کی درجہ بندی کو بہتر بنانا چاہتے ہیں تو یہ صحت مند نمبر ہے۔

ہمارے جواب دہندگان میں سے 21٪ ماہانہ 20-100 نئے لنکس کے درمیان تعمیر کرتے ہیں۔ یہ لنک بلڈنگ اسٹریٹیجی ، جبکہ زیادہ جارحانہ ہے ، اس کا امکان بنگ پر زیادہ ٹھوس نتائج برآمد ہوگا۔


نیچے لائن:


گوگل کے ل very ، بہت اعلی معیار کے لنکس پر توجہ دیں۔

بنگ کے ل links ، لنکس کی تعداد پر شرط لگائیں۔

احتیاط کا ایک لفظ: آپ چاہتے ہیں کہ آپ کی سائٹ گوگل اور بنگ دونوں کے لئے ایک ہی لنک پروفائل کے ساتھ درجہ بندی کرے۔ لہذا پینگوئن کا خیال رکھیں۔


زیادہ جنگلی مت جانا گوگل کی طرح ، بنگ بھی لنک اسکیموں ، باہمی روابط اور اسپیمی سے معاوضے والے لنکس سے نفرت کرتا ہے۔


بہترین نتائج کے ل each ، ہر مہینے میں 20 سے زیادہ بیک لنکس نہ بنائیں۔ مستند اعلی سطحی ڈومینز اور اچھی طرح سے قائم شدہ سائٹوں پر توجہ دیں۔


بنگ کا وزن بہت زیادہ ہوتا ہے .gov، .edu اور .org ڈومینز۔ گوگل بھی گوگل سے زیادہ ڈومین ایج پر زیادہ زور دیتا ہے۔


2. لنگر متن کی تنوع پر کم زور دیں

جب گوگل کے مقابلے میں اینکر ٹیکسٹ میں کلیدی الفاظ کے بارے میں بنگ کے روی attitudeہ میں نمایاں فرق ہے۔


گوگل کی 2012 پینگوئن کی تازہ کاری کے بعد سے ، بہت زیادہ عین مطابق میچ اینکر ٹیکسٹ والی سائٹیں جرمانے کی زد میں آسکتی ہیں۔


اب اس کا موازنہ بنگ کے رہنما خطوط سے کریں ، جو دراصل آپ کو اپنے اینکرز کو بہتر بنانے کی ترغیب دیتی ہے۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

"احتیاط سے منصوبہ بنائیں کہ کون سے اصل الفاظ منسلک ہوں گے - جہاں بھی ممکن ہو اہدافی مطلوبہ الفاظ استعمال کریں۔"


اس کا عملی نتیجہ یہ ہے کہ ہم بنگ پر 10 more مزید سائٹیں دیکھتے ہیں جو مطلوبہ الفاظ سے بھر پور اینکر متن کے ساتھ ہیں۔ دراصل ، بنگ کے ٹاپ 30 نتائج (52-53٪) کے نصف سے زیادہ نتائج میں مرضی کے مطابق اینکر ہوتے ہیں۔


اس کو دیکھتے ہوئے ، بنگ کے لئے اپنے روابط کو زیادہ سے زیادہ بہتر بنانا نظریاتی طور پر ممکن ہے (اور کافی آسان ہے) ، حالانکہ میں اس کی سفارش نہیں کرتا ہوں۔


آپ کی سائٹ کی درجہ بندی تقریبا یقینی طور پر گوگل پر ڈوب جائے گی کیوں کہ پینگوئن آپ کو اپنے اینکر کو زیادہ سے زیادہ بہتر بنانے کے ل h مار دیتا ہے۔


اس کے بجائے ، برانڈڈ ، ننگے لنک ، جزوی میچ ، لمبی دم ، عام اور دیگر طرح کی اینکر ٹیکسٹ کے ساتھ عین مطابق میچ اینکر متن کا محتاط مرکب استعمال کریں۔


اگر آپ مطلوبہ الفاظ کے ساتھ اپنے لنگر متن کی مقدار میں اضافہ کرنا چاہتے ہیں تو ، یقینی بنائیں کہ آپ:


گوگل کے ساتھ اپنے موجودہ مارجن کو سمجھیں اور بتدریج ان میں اضافہ کریں۔

اپنے حریفوں کو چیک کریں جو لنک تجزیہ کے ٹول کے ذریعہ گوگل اور بنگ دونوں پر اچھی درجہ رکھتے ہیں۔ دیکھیں کہ ان کے لئے کیا فی صد کام کر رہا ہے۔ ان کی سطح تک کی تعمیر.

Social.سوشل میڈیا کے ساتھ روابط چلائیں

بنگ نے واضح طور پر کہا ہے کہ ان کا الگورتھم سائٹ کی درجہ بندی میں سوشل میڈیا سگنل پر غور کرتا ہے:


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

"تلاش کے نتائج میں اچھ rankی درجہ بندی کرنے کے لئے آج کی کوشش میں سوشل میڈیا ایک کردار ادا کرتا ہے۔ سب سے واضح حصہ یہ ادا کرتا ہے وہ اثر و رسوخ کے ذریعے ہوتا ہے۔ اگر آپ معاشرتی طور پر بااثر ہیں تو ، اس کے نتیجے میں آپ کے پیروکار آپ کی معلومات کو وسیع پیمانے پر بانٹتے ہیں ، جس کے نتیجے میں بنگ کے نتیجے میں یہ مثبت اشارے ملتے ہیں۔ ان مثبت اشاروں کا یہ اثر پڑ سکتا ہے کہ آپ طویل عرصے میں کس طرح اعضا organ درجہ بندی کرتے ہیں۔


درحقیقت ، تلاش کے نقائص کے ’بنگ کی درجہ بندی کے عوامل کے تجزیے سے پتہ چلا ہے کہ بنگ نہ صرف معاشرتی اشاروں کی قدر کرتا ہے ، بلکہ یہ کہ سماجی اشاروں کا بہتر رینکنگ کے ساتھ مضبوط تعلق ہے۔


یہ ہمارے حالیہ سروے میں سامنے آنے والے کچھ نئے اعداد و شمار کے ساتھ اچھی طرح ہم آہنگ ہے - کہ SEO کے جدید پیشہ ور افراد سماجی اشتراک کو 2017 میں روابط استوار کرنے کا ایک موثر ترین طریقہ سمجھتے ہیں۔


در حقیقت ، پولینڈ کے اعلی درجے کی SEO کے professionals 68 فیصد پیشہ ور افراد ، جنہوں نے لنک بلڈنگ کو ذہن میں رکھتے ہوئے معاشرتی اشتراک کا استعمال کیا ہے ، نے اسے موثر پایا:


گوگل بمقابلہ گوگل کیلئے روابط کیسے بنائیں


جون 2016 - جون 2017 کے دوران ہمارے جواب دہندگان نے اپنے بیک لنک پروفائلز کو بڑھانے کے لئے کس طرح سوشل میڈیا کا استعمال کیا ہے اس کی کچھ اور مخصوص مثالیں:


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

88 فیصد SEO پیشہ افراد نے اپنے سوشل میڈیا پروفائلز میں لنک شامل کیے۔

ہمارے جواب دہندگان میں سے 81٪ نے اپنا مواد سوشل میڈیا پر شیئر کیا۔

جواب دہندگان میں سے 53٪ نے وائرل مہم چلائیں (جیسے مقابلہ)۔

گوگل بمقابلہ گوگل کیلئے روابط کیسے بنائیں


آپ اپنی پسند کے پلیٹ فارم پر اپنے طاق میں اثر و رسوخ کی تلاش کے ل software سافٹ ویئر بھی استعمال کرسکتے ہیں۔


ان بااثر شخصیات کی ایک فہرست بنائیں۔


پھر ، جب آپ اعلی قسم کا ایسا مواد تیار کریں جو ان کے لئے موزوں ہو تو ، ان تک پہنچیں۔


ان سے اس کو شیئر کرنے کو کہیں۔


(ہماری تحقیق نے اصل ڈیٹا / تحقیق کو لنک بلڈنگ کے ل for سب سے زیادہ مجبور اور موثر قسم کا مواد ظاہر کیا)۔


آخر میں ، ویڈیو مواد کے بارے میں مت بھولنا۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

اگرچہ YouTube ہر چیز کی ویڈیو کا ایک اسٹاپ شاپ ہوسکتا ہے ، لیکن آپ ان مشکل سے کمائی ہوئی بیک لنکس کے فوائد سے محروم نہیں ہونا چاہتے ہیں۔


اس کے بجائے ، اپنے ویڈیو مواد کیلئے مقامی ہوسٹنگ حل تلاش کریں۔


پھر ان لوگوں تک پہنچیں جنہوں نے ماضی میں آپ کی ویڈیوز کو پسند اور اشتراک کیا ہے۔


ان کو YouTube کی بجائے اپنی ویب سائٹ سے لنک کرنے کو کہیں۔


نتیجہ: بنگ SEO کے لئے لنک بلڈنگ کے دوران گوگل SEO کو سبوتاژ نہ کریں

اس مضمون میں ایک چیز جس پر میں نے ہاتھ تک نہیں اٹھایا ہے وہ یہ ہے کہ اگر آپ صرف بنگ کے ل for خصوصی طور پر رابطے بنانا چاہتے ہیں تو ، یہ نظریاتی طور پر گوگل کے ل links لنکس بنانے سے کہیں زیادہ آسان ہوگا۔


گوگل کے برعکس ، اگر آپ دوسری سائٹوں کو روابط کے لئے کہیں گے تو بنگ کو اس پر کوئی اعتراض نہیں ہوگا ، جب تک کہ یہ سائٹ مناسب طور پر مستند ہیں۔


تاہم ، اگر اس عمل میں آپ کی گوگل کی درجہ بندی میں کمی آرہی ہے تو بنگ کے ل links ایک گروپ کے لنکس بنانے کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔


لہذا ، دوسرے پر ایک تلاش کے پلیٹ فارم کو بہتر بنانے کے بجائے ، آپ اپنے مواد کی تلاش میں بہتر ہوں گے۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

بہرحال ، لنک لائق مواد تیار کرنا لنک عمارت کی بہترین قسم ہے۔


جیسا کہ بنگ کی ویب ماسٹر رہنما خطوط بیان کرتے ہیں:


“مواد وہی ہے جو بنگ چاہتا ہے۔ آپ کی ویب سائٹ پر واضح ، گہری ، آسان مواد تلاش کرنے کے ذریعہ ، ہم تلاش کے نتائج میں آپ کے مواد کو انڈیکس اور ظاہر کرنے کا زیادہ امکان رکھتے ہیں۔ زیادہ تر اشتہارات یا وابستہ لنک دکھاتے ہوئے ، یا دوسری صورت میں دیکھنے والوں کو دوسری سائٹوں پر منتقل کرنے والی ویب سائٹیں مواد کے لحاظ سے پتلی ہوتی ہیں۔ آپ کے مواد کو آسانی سے نیویگیٹ کرنے ، مالدار اور آنے والے کے ل eng دلچسپ ہونا چاہئے اور انھیں وہ معلومات فراہم کرنا چاہ they جس کی وہ تلاش کرتے ہیں۔


آخر کار ، لنک بلڈنگ کسی خاص سرچ انجن کو بہتر بنانے کے بارے میں نہیں ہے۔


یہ ایسی چھلکی دریافت کرنے کے بارے میں نہیں ہے جس کی مدد سے آپ الگورتھم کو کھیل سکیں۔


اچھی لنک بلڈنگ کا آغاز باہمی اعتماد سے ہوتا ہے۔


آپ کوئی ایسا مواد لکھتے ہیں جس کی قدر ہوتی ہو


تم ان کی عزت کماؤ۔


اور ، نتیجے کے طور پر ، وہ آپ کے قیمتی مواد کو دوسروں کے ساتھ بانٹیں گے۔


صرف ایک بار جب آپ کے پاس صحیح مواد ہو تو وقت آگیا ہے کہ مذکورہ بالا حکمت عملیاں استعمال کریں۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

یہ آپ کے مواد کو کچھ مزید دلچسپی دینے والی چشم کشا کمانے میں مدد فراہم کرے گا۔


بروس کلے کے استعاروں میں سے ایک ادھار لینا:


"ماہی گیری میں ، آپ کو کچھ کام کرنے کی ضرورت ہے۔ 1) آپ کو صحیح بیت استعمال کرنا ہوگی۔ 2) آپ کو مچھلی کہاں ہے جہاں مچھلی ہے۔ وہ لنک بلڈنگ ہے۔ آپ کو ایسی چیز کے ساتھ آنا ہے جس کی آپ کی برادری کو پرواہ ہے اور پھر ان کے سامنے رکھنا ہے۔

Post a Comment

Responsive Advertisement
Responsive Advertisement
Responsive Advertisement