Breaking

Responsive Advertisement

 

لنک بلڈنگ سے متعلق غلط معلومات صنعت میں مواقع کو محدود کرتی ہے۔ لنک عمارت پر منفی روشنی ڈالتے ہوئے سات خرافات یہ ہیں جن کو دور کرنا ضروری ہے۔


جب تک کہ سرچ انجن اپنے الگورتھم کو رازداری سے کفن کرتے ہیں ، تب تک یہ صنعت اسپام اور خرافات سے دوچار ہے۔


دلیل ہے کہ اس سے کاروباری افراد کو کام کرنے کی حکمت عملیوں کے بجائے غلط حکمت عملیوں کو اپنانے کی ترغیب ملتی ہے۔


یہی وجہ ہے کہ کچھ لوگوں نے SEO کی قدر پر اعتماد کھو دیا ہے۔ اس سے مواقع محدود ہوتے ہیں جتنا کہ یہ نئے مواقع پیدا کرتا ہے۔

اگر ایسا ہے تو ، اس کا مطلب یہ ہوگا کہ ٹوٹی ہوئی لنک بلڈنگ اور ریسورس لنک بلڈنگ سے اجتناب کیا جانا چاہئے۔


متک 5: ہائی لنک ارتکاز دستی جرمانے میں معاون ہے

بہت سارے لوگوں کو خدشہ ہے کہ کسی ایک حصے کے لن پر ٹن لنکس بنانے سے اس کے مطلوبہ الفاظ کے درجے پر منفی اثر پڑ سکتا ہے۔


جیسا کہ سرچ انجنز متاثر کن ہیں ، ان کی طرح پورے ویب کو انڈیکس کرنے اور اس طرح کے رجحانات کی نشاندہی کرنے کی صلاحیت تقریبا nearly ناممکن ہوگی۔


اس کے علاوہ ، یہ سمجھتا ہے کہ ایک انتہائی اصل اور قیمتی ویب پیج خود سے بیک لنکس تیار کرے گا۔


جب بھی کوئی آپ کے مواد سے لنک کرتا ہے تو اس کی مرئیت میں اضافہ ہوتا ہے اور اسے اضافی لنکس حاصل کرنے کا موقع ملتا ہے۔


اگر اس سے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی میں کافی اضافہ ہوتا ہے تو ، اس کا اثر نمایاں طور پر مرکب ہوتا ہے۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

یہ نامیاتی لنک عمارت کا خیال ہے۔


اس نے کہا ، اگر آپ مواد نیٹ ورکس اور سپیمی ڈائریکٹریوں سے ایک ٹن کم معیار کے لنکس حاصل کرتے ہیں تو آپ کو دستی جرمانہ یا اہم لنک پروفائل کی قدر میں کمی ہوسکتی ہے۔


متک 6: مہمان کی پوسٹنگ منفی انداز میں لنک بلڈنگ میں تعاون کرتی ہے

ہم برسوں سے سنتے آرہے ہیں کہ مہمانوں کی پوسٹنگ کیسے مر چکی ہے۔


گوگل کے بہت سے لوگوں کی طرح ان بیانات کو بعد میں بازیا گیا یا واضح کردیا گیا۔


سرچ انجن آپ کو اپنے کاروبار اور سوچ کی قیادت کی منڈی کے ل a انتہائی متعلقہ اور سمگلنگ اشاعت میں مہمان کی پوسٹنگ سے سزا کیوں دیں گے؟


ظاہر ہے ، سیاق و سباق کے لنکس کی قدر آپ کے بائن لائن میں ہوم پیج لنکس کے زیادہ اہمیت کی حامل ہوتی ہے ، لیکن مطلوبہ الفاظ سے بھر پور اینکر ٹیکسٹ سے آپ کے سیاق و سباق کے لنکس کو سپیمنگ کرنا خود کو شکست دینے والا ہوسکتا ہے۔


مہمانوں کی پوسٹنگ صرف لنک بنانے کے ل link لنک بلڈنگ کے نقطہ سے محروم ہے۔


مہمانوں کی پوسٹنگ ، اور یہاں تک کہ نفاذ لنکس کے حصول سے ، آپ کے ڈیجیٹل مارکیٹنگ پر بلا واسطہ فوائد ہوسکتے ہیں جس سے آپ کو پورے ویب میں آپ کے برانڈ کی نمائش میں اضافے سے لے کر ان ذرائع سے آپ کے ٹریفک کے بہاؤ کو بڑھ سکتے ہیں۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

متک 7: لنک بلڈنگ روابط کے بارے میں ہے

اس سے مجھے اپنے آخری نقطہ کی طرف جاتا ہے کہ لنک بلڈنگ آپ کی سائٹ کے لنکس کا حجم بڑھانے سے کہیں زیادہ ہے۔


لنک بلڈنگ:


پورے ویب میں اپنے برانڈ کی نمائش بڑھاؤ۔

اپنے ڈومین تک ٹریفک بڑھاؤ۔

اپنے برانڈ کی اتھارٹی اور قدر کو ظاہر کریں۔

بنیادی طور پر ، دستی لنک بلڈنگ کو صرف کسی لنک کو حاصل کرنے کے بجائے مارکیٹنگ کے مواقع کے ل other دیگر ویب سائٹوں کے ساتھ تعلقات استوار کرنے کے بارے میں زیادہ ہونا چاہئے۔


میں اس کا موازنہ بہت سے پہلوؤں میں برانڈ بلڈنگ سے کرتا ہوں۔


اس کے ساتھ ہی ، لنک عمارت کا آپ کی درجہ بندی میں براہ راست نتیجہ ہوتا ہے ، لیکن یہ بہت سارے مثبت بالواسطہ نتائج بھی پیش کرتا ہے جو پردے کے پیچھے چلتے ہیں۔


نتیجہ اخذ کرنا

کہانی کا اخلاقی؟


سپیم سے پرہیز کریں ، لیکن ڈی اے کے تعاقب یا پینگوئن دیوتا کو راضی کرنے میں کم پھانسی والے پھلوں اور اچھے مواقع سے پرہیز نہ کریں۔


ہر چیز آن لائن کی طرح ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ حقائق سے اتنی ہی بھری ہوئی ہے جتنی غلطیاں۔

جیسا کہ آپ نے اس باب کو پڑھ لیا ، نوٹس کردہ متعدد مشہور افسانوں پر توجہ دیں جنہوں نے لنک بلڈنگ پر منفی روشنی ڈالی اور لوگوں کو دستی لنک بنانے کے طریق کار پر عمل کرنے سے خوفزدہ کردیا۔


یہ قابل فہم ہے جہاں سے انڈسٹری آئی ہے۔


ممکنہ طور پر آپ کو لنک بلڈنگ کے ماہرین کا مشورہ سنا یا پڑھا گیا ہو ، "اب 2006 نہیں!" اور "لنک بلڈنگ مکمل طور پر قدرتی ہونی چاہئے۔"


لیکن یہ بحث کرتے ہوئے کہ اس سے ہمیں لنکنگ کے اچھ opportunitiesوں کے اچھ opportunitiesوں کے موقعوں پر اندھا ہوجاتا ہے۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

کیا سرچ انجن لنکس کو اپنے انجام (قدر) یا ان کے ذرائع (پریکٹس) کے ذریعہ جائز قرار دیتے ہیں؟ تنقید مؤخر الذکر کی بحث.


لیکن یہاں نقطہ اخلاق اخلاق کی وضاحت کی۔ قیمت کو ظاہر کرنے پر غور کرنا۔


یہاں لنک بلڈنگ کے بارے میں سات مشہور خرافات اور غلط فہمیاں دور کرنا چاہیں جو اچھ thanے سے زیادہ نقصان کا باعث ہیں۔


ایک بار پھر ان خرافات کو بہتر بنانے کے بعد ، ہم لنک بلڈنگ کی بنیادی باتوں کو بہتر طور پر سمجھ کر اپنے صارفین کو زیادہ قیمت فراہم کرسکتے ہیں۔


متک 1: بیک لنکس 'ٹاپ' گوگل رینکنگ فیکٹر ہیں

یہ خرافات گوگل کیو اینڈ اے سے متعلق ہے ، جب گوگل سرچ کوالٹی کے سینئر اسٹریٹجک ماہر آندرے لیپٹسیف نے بتایا کہ روابط ، مواد اور رینک برین گوگل کے اعلی درجہ کے تین عوامل تھے۔


لیکن اگر یہ سچ ہوتے تو ، یہ صارف کے تجربے ، استفسار ارادے ، اور سیکڑوں دیگر درجہ بندی کے عوامل جیسے سگنلز کی ایک بڑی اکثریت کو نظرانداز کردے گا تاکہ ان کے پاس بیک لنکس کی مقدار سے صفحات کو ترجیح دی جاسکے۔


جان مولر نے تو یہاں تک واضح کیا۔


گوگل کے درجہ بندی کرنے والے عوامل متحرک ہیں ، جب مختلف صارف کے ارادوں کے ل different مختلف سوالات کے نتائج کا تعیingن کرتے وقت مختلف الگورتھم استعمال کرتے ہیں۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

لیکن ان گنت ارتباط مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ ابتدائی تین نتائج میں صفحات میں بیک لنکس کی ایک بہت بڑی تعداد ہوتی ہے۔


سوال یہ ہے:


کیا یہ صفحات ان کے بیک لنک لنک کی وجہ سے اعلی ہیں - یا کیا ان کی اتنی زیادہ بیک لنکس ہے کیونکہ وہ اعلی درجہ رکھتے ہیں؟


تمام رشتہ داروں کے مقابلے


کیا پوزیشن 4 کے نتیجے میں کئی بار کلکس کے نتیجے میں دو مرتبہ بیک لنکس کے ساتھ پوزیشن 2 کے ماد ؟ے کو ختم کردیں گے؟ گوگل اور بنگ ایک دوسرے کے خلاف ان مختلف افکار کو کس طرح وزن دیتے ہیں؟


ہم نے فیصلہ کیا۔ تو ہم نے اپنی حکمت عملی کو محدود سمجھا۔


کیا اس کا مطلب یہ ہے کہ بیک لنکس نے ایک اہم درجہ بندی سگنل پر غور کیا؟


بالکل نہیں۔


پہلے صفحے کے تلاش کے نتائج میں روابط کا اثر و رسوخ زیادہ نمایاں ہوسکتا ہے جب زیادہ تر دوسرے عوامل برابر رہیں۔


متک 2: پینگوئن عذاب

پینگوئن ایک الگورتھم ہے ، گوگل کے ذریعہ جرمانے میں نہیں۔


امتیاز دو وجوہات کی بناء پر اہم ہے۔

گوگل کے ان وعدوں کے باوجود کہ پینگوئن 4.0 سائٹ کی سطح پر منفی منفی کارروائیوں کو متحرک نہیں کرتا ہے ، بے شمار کیس اسٹڈیز مختلف ثابت ہوئے ہیں۔


مزید ثبوت کے ل these ان کیس اسٹڈیز کو یہاں اور یہاں چیک کریں۔


سپیمی لنک بلڈنگ کی وجہ سے منفی SEO سے باز آؤٹ کرنے میں صرف ان لنکس کو ضائع کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جو واضح اسپام کے اہل ہیں۔


عام طور پر ، آپ پینگوئن کے بارے میں فکر مند ہیں اگر رابطے کی اچھی حکمت عملی اپنائیں اور روابط فارموں اور نیٹ ورکس سے گریز کریں۔


یہاں تک کہ اگر پینگوئن کچھ بدنیتی پر مبنی روابط پکڑتا ہے ، جو ہر سائٹ پر ہوتا ہے ، تب بھی میں اب بھی بیکار ہوں کیونکہ امکان ہے کہ پینگوئن انفرادی روابط کو رجسٹر کرنے کا بھی ذکر کر رہے ہیں۔


متک 3: لنک کوالٹی کی وضاحت DA یا PA کر سکتے ہیں

سرچ انجن لنک کے معیار کی وضاحت کیسے کرتے ہیں؟


ہمیں یقین ہے۔


تو آپ کو لنک کے معیار کی وضاحت کیسے کرنی چاہئے؟


اس کو ایک غلط رواج سے زیادہ غلط فہمی سمجھا جاسکتا ہے۔


ڈومین اتھارٹی (DA) اور ٹرسٹ فلو جیسے تیسرے فریق میٹرکس محض بیرومیٹر یا اندازے کے لئے ہوتے ہیں کہ سائٹ دوسروں کے ساتھ کتنا بہتر موازنہ کرتی ہے۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

ڈی اے نہ تو درجہ بندی کا اشارہ ہے ، اور نہ ہی اس سے ہمیں مکمل بصیرت ملتی ہے کہ لنک بلڈنگ کے لئے کوئی ویب سائٹ کتنے معیار کی ہے۔


اعلی ڈی اے والی ایسی بہت ساری سائٹوں میں جا رہے ہیں جو یا تو ترک کردیئے گئے تھے یا صرف واضح فارم فارمز۔


یہ خاص طور پر خاص طور پر DA کو ردی کی ٹوکری میں ڈالنا ہے۔ ردی کی کڑی مہمات کا جواز پیش کرنے اور کلائنٹ سے معاوضہ لانے کے لئے مسئلہ ایک ہی ملکیتی میٹرک پر انحصار کر رہا ہے۔


لہذا یہ فیصلہ کرنے کے لئے کہ اچھ linkا لنک کیا ہے ، چھرا مار کر فیصلہ کریں:


لنک ڈومین آپ کے کاروبار سے وابستہ مواد پیش کرتا ہے۔

منسلک ڈومین میں ٹریفک کی قیمت زیادہ ہوتی ہے۔

لنگر کا متن سیاق و سباق کا حامل ہے۔

لنک والا صفحہ صارفین کو قدر کی پیش کش کرتا ہے۔

ویب سائٹ میں مواد کے لئے ایک ادارتی عمل موجود ہے۔

واقعی میں واقعی اتنا آسان ہے۔


اس سوچ کے بارے میں خطرناک سمجھنا یہ ہے کہ ڈی اے کا پیچھا کرنے سے آپ کے سامنے موقعوں سے اندھا ہوجاتا ہے۔


اس میں ڈی اے کی بے نتیجہ جدوجہد میں مطابقت ، نئی ویب سائٹ اور یہاں تک کہ کم پھانسی والے پھل کو نظرانداز کرنا شامل ہے۔


متک 4: کسی سے لنک طلب کرنا اسپیمی ہے

جیسا کہ سنا سنا ہے ، کسی سے ایل مانگ رہا ہے

سائک کے مابین سیاہی کا تبادلہ کرنا یا سپیم کا تبادلہ کرنا ناجائز ہے۔


اشتہار


نیچے پڑھنا جاری رکھیں

"ماہر مشورے" کی ان گنت مثالیں ہیں کہ اگر آپ جس سائٹ سے لنک حاصل کرتے ہیں تو وہ اکثر ایسا کرتی ہے تو آپ کو دستی کارروائی کا خطرہ لاحق ہوسکتا ہے۔


لیکن حوالہ جات کا دوبارہ دعوی کرنا یا متعلقہ ڈائرکٹری یا اشاعت سے کسی لنک کے لئے دستی طور پر پہنچنا لنک لنک ایکسچینج کی طرح ایک ہی زمرے میں نہیں رکھا جانا چاہئے۔

Post a Comment

Responsive Advertisement
Responsive Advertisement
Responsive Advertisement